donderdag 27 mei 2010

Mysterie

Ik snap er echt niks van.... het gaatjesmysterie. Bij bijna alle truitjes en shirtjes die ik koop verschijnen er (soms al na n paar dagen!) gaatjes ter hoogte vd buik, echt bizar. Een paar maanden geleden heeft er een vervolgstuk in de krant gestaan maar hier hadden ze ook geen oplossing of oorzaak voor dit mysterieuze verschijnsel.

Het zou door het dragen van een riem kunnen komen of doordat je schurende bewegingen langs het aanrecht maakt (huh?? hoe ziet dat eruit?). Maar dan denk ik, een riem is toch vrij normaal? Zou je die niet meer moeten dragen dan? Mijn eigen proef op de som bij een wikkeltruitje (met riem gedragen) is dat het gaatje op de buitenkant vd stof zit en niet op de kant die in contact is geweest met de riem.
Jajajaja, het zit me hoog.


En nu weer mn fijne H&M shirt, is dan niks meer heilig! Of is de kwaliteit gewoon zo belabberd en trappen we er met zn allen in? Anyway, vanmorgen was ik het zat, ik wil geen shirtjes meer weggooien die nog maar n paar weken oud zijn. Thank god voor de naaimachine! Heb mn shirtje fijn gepimped en vind m nu eigenlijk nog veel leuker! Yeeeh!


Liefs Petra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten