woensdag 29 september 2010

Hobby-fair








Hello everybody, I'm so busy preparing for the hobby-fair this weekend. Making more birds, rings, necklaces, cussioncovers etc etc. In my head I want more things to make and I have the most briliant ideas but there's not enough time left. Does that sound formiliar to you too? Ahaa..

Hallo allemaal, ik ben zo druk met de voorbereidingen van de hobby-beurs dit weekend in Koudum (openingstijden: vrijdag 14.00-21.00 en zaterdag 9.30-16.00 in de Klink)
Heb nog meer vogelhangers, ringen, hangers, kussenhoesjes etc. gemaakt. Heb ook supermooie zoetwaterparel colliers van 160cm(!!) in antraciet. Anyway, in mijn hoofd wil ik altijd zoveel doen en dan heb ik tussendoor ook nog de meest briljante ideeën maar daar is natuurlijk niet genoeg tijd meer voor. O, komt jou dat ook bekend voor? Ahaa...
Als jullie tijd en zin hebben dan zie ik jullie graag bij de stand van homemadebypeet, adios.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten