maandag 15 november 2010

Goudsmeden!

Menig kinderhart sloeg zaterdag ietsje sneller vanwege Sinterklaas, dat van mij sloeg ietsje sneller vanwege het goudsmeden.
Ik heb 10 jaar geleden de opleiding goudsmeden gedaan en vervolgens begon het echte leven. Je weet wel, dat waarin je geld moet verdienen en je dingen doet die eigenlijk totaal niet leuk en inspirerend zijn maar god, de huur moet toch ook betaald.
Anyway, op een gegeven moment liep ik vast. Dus...

gesprongen!

In het diepe zonder bandjes, woehoe!! wat een vrijheid.

En toen begon mijn goudsmeders-hart weer te kloppen, eerst zachtjes en toen steeds harder. Vorige week en afgelopen week heb ik een dag doorgebracht op mijn oude stageadres, wat een walhalla...





Dit is wat ik wil, hier word ik zo onzettend blij van. Ben nu bezig met een halssieraad in goud, spannend maar zo leuk. Het is een kado dus nog geen foto's.
Wens jullie een fijne week,

{droom, durf, doen!}


I went here this weekend. Worked there for 1 year while studiying being a goldsmith. This was 10 years ago. Then I started working, doing something completly different.
But now... my goldsmiths-heart was beating faster and faster and faster.
So I made a phonecall and spend 2 days in the goldsmiths walhalla! Wauw... Working on a gold necklace (no pictures yet because it's a present).

It's so good to be alive and being aware of it!

Wishing you a happy week.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten