vrijdag 30 september 2011

colour me pretty






Think I'm losing it... :-)
Can't stop making these "colour me pretty" necklaces.
I'm just in such an urgent need of colour right now.
And oh... how I am enjoying making this...
{big big smile}

Yes yes, for sale! 29,- euros
Leave me a message if you fancy one :-)


Ik kan er niks aan doen, ik moet deze "colour me pretty" kettingen maken. Ik heb zo'n enorme behoefte aan kleur op het moment.
En ik vind het zo heerlijk om bezig te zijn, de radio aan, kopje koffie erbij, zonnetje op mn hoofd.... voel me echt gelukkig dan, ken je dat?

En natuurlijk weer te koop! 29,- euro
Laat n bericht achter als je wat kleur kunt gebruiken :-)

Happy weekending y'all!

2 opmerkingen:

  1. Geniet jij maar lekker meid! Enne mail me je adres maar even op petra.quarré@home.nl dan maak ik een hartje voor je babykamer. Welke kleur garen en lint zou je willen? Noflik weekend en droom nog maar even lekker door...
    x Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie al wat er verkeerd gegaan is! Ik heb een streepje op de e gezet.(gewoonte zullen we maar zeggen) oftewel het is dus: Petra.quarre@home.nl
    Volgens mij moet het nu goed komen! sorry...
    Donker of licht blauw, of aqua?
    X Petra

    BeantwoordenVerwijderen