dinsdag 26 juni 2012

Als je haar maar goed zit!

Ja...
En nu heb ik dus dat liedje in mn hoofd zitten....!

In het kader van "laat de zomer maar komen" dacht ik, ik help even een handje.
Heb deze prachtige, vrolijke speldjes nieuw op voorraad en als iedereen ze zou gaan dragen dan moet t toch wel goed gaan komen lijkt mij!
Ze kosten €2,25 en nee, ik heb nog steeds geen webwinkel... dus als je wat zomer in je haar wilt dan mag je een berichtje achter laten.
:-)

(Heb jij al wel n webwinkel en ben je daar erg enthousiast over? Laat ook even n berichtje achter want ik zie door de bomen het bos niet meer)

1 opmerking:

  1. Bedankt, nou heb ik dat liedje ook in mijn hoofd!
    Maar ik heb sinds kort wel een webwinkeltje en be erg tevreden! Eerst had ik een bij mijnwebwinkel.nl maar daar liep ik tegen een aantal nadelen op en een betaalde vond ik daar nog iets te duur. Nu heb ik één bij http://www.gratiswebshopbeginnen.nl/, inmiddels ook een betaalde maar dat is maar 5 euro per maand dus dat valt mee!

    BeantwoordenVerwijderen