dinsdag 12 oktober 2010

Brochemania!





O,o... I think I'm losing it... I'm having a fair on sunday and now I can't stop making felted-flower-broches. It realy is almost an addiction yet I must say I function normal in everyday life.
{haha}
And please take a look at puur Arnika for this super nice give-away!

O,o... ik blijf er bijna in hangen... Ik heb een herfstmarkt zondag hier, en ik kan werkelijk niet meer stoppen met t maken van de vilten-bloemen-broches. Het werkt bijna verslavend op een heerlijke meditatieve-zen achtige manier. Voor de rest functioneer ik geloof ik nog normaal (ahum.. in mijn beleving dan, haha).

En... willen jullie asjeblieft even een kijkje nemen op de prachtige blog van puur Arnika, zij heeft een wel heel erg leuke give-away!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten