dinsdag 19 oktober 2010

Thanks!

There are so many things to say "thank you" for: Thanks to my friends who helped me out at the fall-fair this sunday. I was so looking forward to it and then I got sick... grmbl... Thank you to Tiger who send me 2(!) great magazines from Sverige!

How I enjoyed that!
And the biggest thank you to the most amazing girl around, because she tells me 10 times a day that I'm the sweeeeeeeeetest mom ever!
{LOVE IT!}

Er zijn zoveel dingen om "dankjewel" voor te zeggen. Dankjewel Jiskje en Petra dat jullie me zo fantastisch geholpen hebben afgelopen zondag toen ik in de lappenmand zat. My god wat was het een gekkehuis op de herfstmarkt, baalde echt enorm dat ik uitgerekend toen ziek werd....
Dankjewel Tiger voor de heerlijke woonmagazines uit Sverige!
En de allergrootste dankjewel voor mijn eigen fantastische blonde liefde die mij 10 x op een dag verteld dat ik toch echt de aaaaaaaallerliefste mem (=fries voor moeder) ben!
{SMELT!}

Geen opmerkingen:

Een reactie posten