maandag 24 januari 2011

Afbreken en opbouwen

Ik snap er echt niks van dat er mensen zijn die andermans spullen opzettelijk vernielen. Toch is dit precies wat er afgelopen weekeind gebeurde.
Ik kwam zondagochtend beneden, deed de gordijnen open en zag dat iemand de moeite had genomen om het bord van mijn reiki-praktijk (dat in de voortuin staat) te slopen. Tsja, wat een pret...
Vertrouw maar op "what goes around comes around" en dat deze persoon ooit dezelfde ervaring mag beleven. Hoop dat ie dan ook even aan mij denkt en een envelopje door de brievenbus gooit voor de onkosten!

Anyway....
Ben bezig mijn praktijkruimte om te bouwen naar praktijk- annex werk- en goudsmeed-ruimte en wauw... het wordt echt mooi!
Wordt zo blij als ik de ruimte in loop.
Voor mij!
Woehoe!





1 opmerking:

  1. He gatver, dat snap ik niet he dat je niet gewoon van andermans spullen af kunt blijven. enne, het begint er leuk uit te zien hoor!

    Groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen