maandag 3 januari 2011

Moederhart



Vanochtend vroeg ging de wekker... moest wel even wennen na een week van schandalig uitslapen! Silke wakker gemaakt en het eerste wat ze zei: "ik ga vandaag naar de kleuter!"
Jaaaa, Silke mag proefdraaien. Het eten wilde bijna niet lukken "want ik vind het zo spannend" en toen we bijna bij school waren zei ze "je hoeft niet mee hoor mem, het lukt me wel alleen"
O my god! Wat een trots moederhart en wat een heerlijke dochter!

Enne... best wishes voor 2011!


This morning I brought Silke to school for the first time. She was so exited she couldn't eat... When we came there she told me: "you can go now, I can do it on my own" Wauw! My mothersheart melted...
Wishing you all the best for 2011!

1 opmerking:

  1. Ha Petra,

    Wat lief dat je een berichtje achterliet op mijn blog. 't Is hier nog steeds een lappenmand. Ook Noor is weer geveld, maar ze heeft al weer wat puf voor spelletjes doen, gelukkig :-).

    Wat kan ik me goed voorstellen hoe je je voelde toen Silke dat zei! Een kleine, grote meid, die een nieuw avontuur aangaat :-).

    Lieve groet,
    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen