dinsdag 26 april 2011

Over moestuinen en winnaars

Silke heeft een eigen moestuin en het is precies hoe een moestuin van een 4-jarige moet zijn:


Plezier en gezelligheid, er kan altijd nog wel wat bij, dit kan daar wel want daar groeit nog niks (ja maar daar hebben we toch al zaadjes geplant... grinnik) en kijk s daar komt de sla al op en "mem, must nou s sjen! Radieskes!!"




Geweldig leuk, een middag werk om het te maken en iedere dag pret.

En... ik stond begin april op de Lentefair in Koudum-city en heb daar een ontwerpwedstrijd georganiseerd. Je kon daar je eigen sieraad ontwerpen en de winnaar krijgt zijn of haar sieraad van mij kado in zilver!
Wie wil dat nou niet...!
Maar daar komt ie dus....
De winnaar is......


Jeltje Zandstra!!
Hoera!
En gefeliciteerd!
Zodra de ring klaar is neem ik contact met je op :-)

3 opmerkingen:

  1. Wat jammer dat ik die markt gemist heb. Had me echt heel leuk geleken om je eens "live"te ontmoetne. En een ring ontwerpen had me ook een uitdaging geleken!!
    En wat is het toch heerlijk om zelf gezaaide groente te zien groeien en te kunnen proeven!
    groet Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Petra,
    Wat een schattig tuintje heeft Silke! Weet je dat onze Eva bijna Silke had geheten? Stond op twee op ons lijstje :-).
    Fijn weekend,
    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé Peet! Hoe is ie? Rustig aan, aan het doen? Tot snel
    x Petra

    BeantwoordenVerwijderen