donderdag 5 mei 2011

Ik ben er nog...


Geniet-moment!


Watching the peppers grow as time goes by


Room with a view


Lekkere koffie...!


Feestje! (met mijn moeder)

Geniet-momenten!!

Ik doe het me de laatste tijd niet aan tijd om te bloggen.
Ik wil genieten van NU: van het buiten zijn, van mijn mooie boek, fietsen langs het Ysselmeer, van Silke die NU vakantie heeft. En het gaat me prima af :-)

Dit wist ik niet van mezelf.
Maar dit zag ik mezelf net schrijven op de blog van Ingrid van het Bovenhuis.
Tsja, zo gaat het soms.
En is het erg?
Neeeee!!
Geniet!
En omdat ik het niet laten kan: Woehoe!!

3 opmerkingen:

  1. Groot gelijk heb je!! Geniet maar lekker door hoor! Enne wat bereft die foto met je moeder: ook zonder tekst had ik gezien dat jij haar dochter bent! Wat lijk je op haar!!
    groeten Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. :-):-):-) Klinkt GOEHOEOEOED!!! Enne.... wat bizar bijzonder dat Silke bijna Eva had geheten :-).
    Veel liefs,
    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ..enne, ik woon inderdaad in de buurt! Snits!
    *noflike*dag!
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen